קורות חיים לדוגמא - איש שיווק

קורות חיים לדוגמא של איש שיווק, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של איש שיווק, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A9-%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7.jpg
דירוג ממוצע: 4.2 (135 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A9-%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור אנשי שיווק, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

אמנם תחום השיווק (Marketing) מתמקד בעיקר במוצר ואסטרטגיית מכירות, אך למחלקת השיווק בחברות רבות יש אחריות גדולה לא רק על משיכת לקוחות חדשים, אלא גם על התדמית (Public Relations) של החברה מול הלקוחות, הספקים, והשותפים השונים שלה. בין השאר יש דגש גדול על חיזוק מותג החברה, ועל האסטרטגיה השיווקית הכוללת בכל הערוצים והמדיות. מעבר לכך, מחלקת השיווק אחראית על מגוון משימות מסביב לכל המוצרים של החברה ומתחלקת לתחומים רבים כמו: דיגיטל, יחסי ציבור, קידום אתרים וניהול של המחלקה השיווקים בחברה. בכל אחד מהעולמות הללו עמוקים אינסופיים.

קורות חיים מנצחים של אנשי שיווק צריכים להדגיש מיומנויות ריבוי משימות ותקשורת מצוינות. כמו כן הם צריכים להוכיח בבירור את יכולתם של המועמדים להעריך ביעילות את יעדי החברה ולהשתמש באסטרטגיות וטכניקות שיווק כדי לעמוד בהן. אנשי שיווק צריכים להיות מיומנים בעבודה בסביבות ממוקדות צרכנים, שם מבינים ומשמשים כלי שיווק מקוונים מונעי נתונים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מקצועיים שיבלטו מכל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם!

העובדים במחלקת השייוק של החברה צריכים להיות מיומנים בריכוז כל מאמצי השיווק והפעילויות בחברה. זה כולל תכנון ופיקוח על תקציב השיווק וקמפיינים תכנוניים המבוססים על יעדי החברה. עליהם להבין את צרכי הלקוחות ולפתח וליישם אסטרטגיות שיווק יעילות להשגת הצלחה. בראש האחריות שלהם חובת ניהול אסטרטגיות השיווק לטווח הארוך עבור החברה. המועמדים האידיאליים מיומנים בניהול פרויקטים ובעלי כישורי תקשורת מצוינים, המאפשרים להם להוביל כראוי צוותי שיווק.

אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

שיווק הוא אחד המקצועות המעניינים יותר, מכיוון שהוא מאופיין בדרישות מנוגדות: מצד אחד נדרשת יכולת אנליטית עם מיומנויות של דיוק, איסוף נתונים וניתוחם; ומצד שני, תידרש גם מיומנות של אינטואיציה, דמיון, יצירה וחשיבה מחוץ לקופסה (איש שיווק יודע באינטואיציה שלו מה הצרכנים צריכים, עוד לפני שהם עצמם יודעים על כך).

הדגישו בחלק זה בלא יותר מ 3-5 משפטים את ההישגים והתכונות הגדולים שלכם. זיכרו להשתמש בכמה שיותר פעלים ובמידע ספציפי לעבודה ככל האפשר. אנשי שיווק חייבים להיות מסוגלים להעריך את יעדי החברה וליישם אסטרטגיות שיווק כדי לעזור לעמוד ביעדים אלה. הדגשת תכונות המפתח שלכם המציגות ביעילות את הכישורים וההישגים שלכם למשרה זו היא מכריעה, שווקו את עצמכם ביעילות.

  • ניסיון תעסוקתי:

קורות החיים יציגו את הרעיונות, הפרויקטים והמיומנויות שלכם, אך עליכם גם להכניס את עבודתכם וניסיונכם להקשר, כולל השגים ותוצאות. גם אם היסטוריית התעסוקה שלכם אולי לא הייתה רלוונטית לתפקיד בו אתם מתעניינים, חשוב להתאים כמה שיותר אלמנטים מניסיונכם הקודם למה שיידרש בכל תפקיד ספציפי שאליו אתם מתראיינים. כאשר מעסיק קורא בקורות החיים שלכם על הפלטפורמות בהן הם משתמשים, על הפרויקטים שהם יבצעו ועל האתגרים העומדים בפניהם, תהיה להם רמת וודאות גבוהה שגם אתם יכולים לעשות את העבודה עבורם.

השתמשו בסדר כרונולוגי הפוך בעת רשימת המשרות והפרויקטים שלכם בעבר (מהחדשים עד העתיקים ביותר). שטח קורות החיים שלכם מוגבל לעמוד אחד, אז התחילו עם העמדות וההישגים המרשימים ביותר. הראו כיצד אתם מעודכנים במתודולוגיות השיווק העדכניות ביותרף חשוב שהמעסיק יראה שאתם מעודכנים ומיישמים את הטרנדים הרלוונטיים לתקופה. המחישו את הדוגמאות שלכם במספרים ובאחוזים, ענף השיווק הוא אכן גדול ורחב היקף, אך כמעט כל הפעולות וההחלטות בו הן מדידות וניתנות למדידה במבחן התוצאה.

בנוסף, הדגישו את היכולות שלכם לעבוד בצוות אך היו ספציפיים לגבי ההשפעה האישית שלכם. אין זה מספיק רק למנות סעיפים המפרטים את האחריות שלכם בתפקיד, אלא לתאר כיצד אתם עשיתם את ההבדל בתפקיד שלכם.

  • כישורים:

מהדוגמאות שצוינו כאן נוכל להבין שעולם השיווק הוא עולם ומלואו, יש בו רבדים רבים, ומגוון תפקידים ותחומי אחריות. בסעיף זה וודאו שאתם מציגים את הכישורים הדרשים לתפקיד הספציפי אליו אתם מגישים. תפקיד מנהל המותג הוא שונה ודורש מיומנויות ותוכנות אחרות מאשר אחראי SEO. כדי לוודא שאינכם מפספסים מיומנות קרטית הנדרשת לתפקיד, מומלץ להציץ בדרישות המשרה ולוודא שהכישורים הרלוונטיים לתפקיד כתובים גם אצלכם בקורות החיים. כמובן שרק במידה ואתם אכן מיומנים בו.

חשוב למזג את הכישורים שלכם כך שהם יציגו פן עסקי ופרקטי כמו: PPC, HTML, הובלת צוות וניהול לוחות זמנים לצד מיומניות תקשורתיות ואנושיות כמו: פרזנטציה, עמידה מול קהל ויצירתיות.

  • השכלה:

בעוד שרוב העוסקים התחום השיווק הם בעלי תואר ראשון בתקשורת ומעלה, אין זה דבר גורף והצורך בחינוך עצמי ובהכשרה הוא קבוע. עם התפתחות התחום, הכישורים השיווקיים הספציפיים למשרה הולכים ומשתכללים לעוד רבדים והתמקצועיות שלא ניתנים ללימוד במוסדות האקדמיים המוסדרים, כך למעשה שרוב הלמידה מתרחשת במהלך התפקיד עצמו.
אמנם בסעיף זה לא יהיה לכם מקום לכלול כל קורס בו השתתפתם, אך חשוב לציין פה שיש לכם גישה של שיפור עצמי השתכללות אינסופית קדימה. חשוב להדגיש שגם אם לא רכשתם השכלה אקדמית או מקצועית, אתם כל הזמן מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיות האחרונים ומהוקצעים בהם.

אם אתם כוללים רשימת תבליטים של אישורים או קורסים בהם השתתפתם, ודאו שהם מותאמים במיוחד לצרכים של כל תפקיד. פרטים קטנים כאלה עושים את ההבדל.

  • עיצוב:

קבלת החלטות כיצד לבנות את קורות החיים שלכם היא בדיוק כמו בניית אסטרטגיה שיווקית לחברה. עליכם לעצב, לפרט, להדגיש ולתכנן את קורות החיים שלכם בצורה שתשווק ותמכור אתכם בצורה התטובה והיעילה ביותר.
ראשית, ודאו שקורות החיים נקיים מבחינה ויזואלית, קלים לקריאה וסימטריים. יהיה לכם הרבה מה לומר על ההישגים שלכם, אבל הרגעים המככבים בקריירה שלכם יאבדו אם קורות החיים יהיו עמוסים. שנית, אל תהפכו אותו לטכניים וצפופים מדי. מעסיקים סוקרים את קורות החיים בכמה שניות בודדות ועשויים לדלג על חלקים קריאים יותר.

מומלץ בחום להיעזר בתבניות קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרת השיווק אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מקצועות השיווק מעניקים תחושה של כוח, שליטה והשפעה. למעשה, אנשי שיווק גורמים למסות של אנשים (צרכנים) להתנהג כפי שהם תכננו עבורם, והם חיים בחוויה של הטבעת חותם אישית. כל זאת, תוך התחככות עם עולמות תוכן זוהרים אחרים כמו מדיה, פרסום ותקשורת.
העשייה השיווקית מאופיינת ברמת נראות גבוהה מאוד של הביצועים. כל החומרים השיווקיים שאתם יוצרים כאנשי שיווק מגיעים בסופו של דבר החוצה, מעידים על יכולותיכם, משווקים אתכם, ממתגים אתכם ומקנים לכם הכרה וקידום מהיר. כך למשל, עוזר שיווק זוטר שמרים מצגת אקראית טובה לאורחים מחו"ל, חושף את יכולותיו פנימה בתוך הארגון - אבל גם החוצה (מול גורמים אחרים בתעשייה).

תכונה אישיותית קריטית שנחוצה למקצועות השיווק היא פתיחות מחשבתית וסקרנות שלא יודעת שובע: איש שיווק חייב להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, לשבת כל הזמן על הטרנדים העתידיים, לקרוא כמויות אדירות של תכנים רב-תחומיים ולהיות בעל יריעה רחבה של ידע בעולמות תוכן מגוונים.
קורות החיים שלכם צריכים לשקף את כל זאת. קורות החיים האידיאליים של אנשי שיווק צריכים להציג הבנה מעולה של התחום והרגלי הצרכן ואת היכולת להניב תוצאות באמצעות טכניקות שיווק יעילות. העוסקים בתחומים השיווקיים צריכים להציג גישה עם מוטיבציה ויכולת לחשוב מחוץ לקופסה.

עליכם לשים לב לפרטים הקטנים ביותר, החל משגיאות כתיב, הבלטת ההניסיון והמיומנויות שלכם בצורה הטובה והמרשימה ביותר ועד לעיצוב מקורי הבולט מעל השאר אך לא מעפיל על כישוריכם והישגיכם.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!