קורות חיים לדוגמא - רואה חשבון

קורות חיים לדוגמא של רואה חשבון, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של רואה חשבון, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%9F.jpg
דירוג ממוצע: 4.5 (101 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%9F.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור רואי חשבון, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

כל עסק זקוק לרואה חשבון ולמעשה, הנהלת חשבונות היא אחד המגזרים המקצועיים העמוסים ביותר בישראל. רבים מרואי החשבון המוסמכים מוצאים עבודה בטוחה ויציבה בתחום. אם אתם מחפשים תפקיד של רואי חשבון, סביר להניח שאתם טובים עם מספרים ומתמטיקה, אך כתיבת קורות חיים עשויה להיות מעט מאתגרת, אך ברגע שהחלטתם להיות רואי חשבון זה הרי ברור שמשימות מורכבות ואנליטיות לא מפחידות אתכםץ הכישורים הארגוניים ופתרון הבעיות המסייעים לכם להצליח בקריירה שלכם יכולים להתרגם בקלות לכתיבת קורות חיים מצליחים.

רואי חשבון, אחראים על טיפול בפרטים הכספיים והמטלות של הארגון. הם עשויים ליצור תקציב או לעצב תחזית רבעונית בשיתוף עם מנהל הכספים הראשי של החברה. המשימות היומיומיות כוללות ניהול חשבונות, ביקורות, השלמת שכר ומעקב פיננסי כדי לעקוב אחר הוצאות החברה ותשלומיה. ניתן להשתמש בתוכנות חשבונאות מיוחדות כדי לסייע במשימות כאלה, ורואי החשבון צפויים להיות בקיאים בפלטפורמות כאלה. אם אתם תוהים כיצד לכלול את כל הכישורים הללו בקורות החיים שלכם, קריאה קצרה במדריך שלנו יכולה לתת לכם מושג היכן להתחיל וכיצד להפוך את קורות החיים שלכם לטובים ביותר!

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מקצועיים שיבלטו מכל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים 

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

במהלך השנים נוצר לרואי חשבון דימוי סטריאוטיפי של אנשים אנליטיים ומשעממים, אך ממש לא כך הדבר, וכדי להמחיש זאת אנחנו נעזר בהקדמה שתפקידה להבליט את המומחיות והאופי הקורן שלכם.

ההקדמה היא הסעיף היחידי בקורות החיים בו יש לכם יד חופשית להיות יצירתיים ומקוריים, גם עבור רואי חשבון זה הכרחי! פסקה קצרה אודות האופי, השאיפות והמיומנויות שלכם יכולה לעשות פלאים בכדי להדגים שאתם אנשים נהדרים לעבוד איתם. כפי שכתבנו מעלה ישנם סטריאוטיפים מסוימים לגבי אנשי מקצוע פיננסיים כגון רואי חשבון ואיננו רוצים להצדיק אותם ולהציג אישיות לא משתפת פעולה ויבשה.

דאגו למקד את קורות החיים שלכם בשפה אנרגטית, פעלים חזקים ואמירות חיוביות. פרטו דוגמאות של ההישגים החשובים ביותר שלכם, ציינו את הכישורים החיוניים שלכם ובהחלט הדגישו את אישורי החשבונאות שלכם. כל זאת בלא יותר מ 3-5 משפטים תמציתיים וקולעים.

  • ניסיון תעסוקתי:

רואי חשבון מסייעים לחברות ואנשי מקצוע בהיבט היסודי ביותר של עסקיהם: כספים. המשמעות היא שניסיון העבודה שלכם הוא חלק חשוב בתדמית המקצועית שלכם. ברוב המקרים בהם אינכם בוגרים טריים, אנו ממליצים בחום להשתמש בסדר הכרונולוגי ההפוך לרישום היסטוריית התעסוקה שלכם. תהליך הגיוס וההעסקה המודרני הוא קדחתני וביקורות המועמדים נעשות במהירות. מקסמו את "זמן הסריקה" למעסיק ותתעדפו את חוויית החשבונאות החשובה ביותר בקורות החיים שלכם.

דמותו של רואה חשבון בעיני המעסיק היא בראש ובראשונה תמיכה בעסק כך שיהיה פונקציונלי ויציב. היסטוריית העבודה שלכם צריכה לשקף זאת. כשאתם כותבים את עמדות העבר שלכם בסדר כרונולוגי הפוך (כלומר האחרון והכי חשוב קודם כל), כיתבו גם נקודות ציון או תיאורים מתחת לכל עבודה, ופרטו כיצד תמכתם בחברה. תיאורים אלה צריכים להיות מבוססי עובדות, חיוביים, אנרגטיים (במידת הצורך) וחובה להשתמש בנתונים כדי להראות שתרמתם לניהול פיננסי איכותי, צמיחה והכוונה. בדומה לסעיפי היסטוריה תעסוקתית של רבים מן המקצועות, אם אתם יכולים להזכיר דוגמאות של מספרים, אחוזים, תוצאות ניתנות לכימות או פרויקטים שהושלמו, זה יהיה יתרון רציני בכל הנוגע להשגה של תפקיד חשבונאי.

ניסיון תעסוקתי של רואה חשבון לא צריכה להיות רק רשימת מכולת - אלא לכלול באופן אידיאלי את ההשפעה הכספית של עבודתכם. דמיינו מה היה קורה אם לא הייתם שם. זו ההשפעה שלכם וזה נדיר שאי אפשר לכמת אותה. לעולם לא תדעו בדיוק את סוגי האתגרים הכספיים הפוקדים את המעסיק העתידי שלכם עד שתגיעו לשלב הראיונות, אז נסו להפוך את היסטוריית התעסוקה שלכם לאינפורמטיבית ככל האפשר. מטלה שאתם מרגישים שהיא שגרתית וסטנדרטית יכולה להיות בדיוק מה שהם מחפשים.

  • כישורים:

חשבונאות מתמקדת במיומנויות אנליטיות, כנראה ביותר מ 90% מהמקרים. כישוריהם של רואי חשבון הם מכריעים לרווחתו הכלכלית של המעסיק והחברה. אם הם חסרים ידע, הטעות הקלה ביותר עלולה לגרום לאסון. קורות החיים שלכם צריכים להיות תמציתיים ויש להתאים אותם לתפקידים חשבונאיים ספציפיים אליהם אתם מגישים בקשה.

לרואי חשבון יש בעיקר מיומנויות פיננסיות הקשורות לעבודה ואין להם כמות עצומה של דרישות חברתיות יותר הקשורות ליחסי אנוש בעבודתם היומיומית, אך אין זה אומר שהם אינם זקוקים לאף מיומנות של תקשורת בכדי לפתור סכסוכים או להתמודד עם בעיות. זכרו לשלב הן מיומניות מתמטיות אנליטיות לצד מיומנויות חברתיות ואנושיות. רואי חשבון הם לא רק מספרים מהלכים וצריכים לדעת להתנהל היטב בארגון לצד צוות, הנהלה ועובדים נוספים.

זכרו להעיף מבט בדרישות המשרה כדי לוודא שכללתם את המיומניות המצויינות שם בקובץ קורות החיים שלכם (רק אם אתם מחזיקים בהן ברמה גבוהה כמובן).

  • השכלה:

בתחום הנהלת החשבונות שמים דגש ראוי על חינוך פורמלי אקדמי, מכיוון שזה לא מקצוע שבעיקרו אוטודידקטי. אף מעסיק רציני לא יקבל איש מקצוע פיננסי / ביקורת / ניהול מסוג זה ללא תואר רשמי, התמחות במשרד והשלמת מבחן ההסמכה.

במידה ואתם רואי חשבון צעירים העושים את צעדיכם הראשונים בתחום וזקוקים לתוכן נוסף לקורות החיים שלכם, תוכלו לספק תיאורים של אבני דרך אקדמיות, קורסים פיננסיים או חשבונאיים (באינטרנט או אחרת), מלגות ודברים דומים. עם זאת, מומלץ לא להרחיב את מדור החינוך שלכם יותר מדי, מכיוון שמספר הדפים של קורות החיים שלכם מוגבל.

  • עיצוב:

הפורמט הנכון הוא עמוד השדרה של קורות החיים שלכם ויכול למשוך את המעסיק להמשיך ולקרוא את קורות החיים שלכם ליותר מכמה שניות בודדות. העיצוב הוא למעשה הרושם הראשונים שהמעסיק יקבל ממכם, הוא ידגיש לו את האופן בו אתם מציגים את הדברים ומבדילים בין עיקר לטפל.
מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים. ציינו מעלה כי משמעת, תמיכה, אמינות ומומחיות הם האסוציאציות המרכזיות לתפקיד רואה החשבון. בואו נמחיש את זה בתבנית קורות החיים שלכם.

לפני שתבחרו תבנית קורות חיים, מומלץ לשקול מה אומר פורמט קורות החיים שלכם לגביכם כמועמדים. במרבית עמדות החשבונאות הפורמליות, תרצו לשמור על תבנית פשוטה למדי. עם זאת עבור חברות מסוימות, ניתן להעריך מגע יצירתי או מודרני יותר.
זה שאתם מקצוענים בתחום הכספים לא אומר שאתם אשפים לעיצוב גרפי. אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – ולכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות לקורות חיים שיעזרו לכם בכתיבה ועיצוב שישיגו לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

רואי חשבון נתפסים בעיני רבים כשומרי רשומות פיננסיות, מטפלים בחשבוניות ומתעסקים במסמכים הקשורים למס ובאופן כללי - "אנשי מספרים". אבל כל מי שניהל עסק, או עבד בתאגיד גדול, יודע כי מקצוע החשבונאות מתעמק בהרבה יותר רבדים. ניווט בעולם העסקים (ואפילו חשוב מכך) באינטראקציות ממשלתיות וציבוריות אינו אפשרי ללא תמיכה חשבונאית רבה. עם זאת העולם המקצועי משתנה והופך מורכב יותר. מיומנות לבדה אינה מספיקה בכדי להתקבל לעבודה כרואה חשבון.

התחרות כמעט בכל תחום מקצועי גוברת - כולל לרואי חשבון. מדי יום אנו רואים מומחים מהשורה הראשונה מתקשים להשיג עבודה נהדרת מכיוון שהם לא תפסו את אמנות ההצגה העצמית ומערכות ההעסקה הטכנולוגיות.
בכתיבת קורות החיים שלכם דאגו לכלול פרטים אודות רישוי ההסמכה וההסמכה הנוכחית שלכם וכן תאריכי תוקף. אל תכתבו בכלליות כאשר ביכולתכם להיות ספציפיים בשמות ובגודל החברות שעבדתם בהן ובאופי המדויק של העבודה שביצעתם. אל תתארו את חובות העבודה הקודמת שלכם מבלי להציג את ההסמכה וההקשר של הישגיכם.

בנוסף, שימו לב לפרטים ופיתוח מיומנויות לאורך היסטוריית העבודה הקודמת שלכם והדגישו כישורים משלימים, כגון ניסיון ניהולי, שעשויים להעמיד אתכם מעל המתחרים לעבודה.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!